Cu OnlineMart.ro beneficiezi intotdeauna de garantia produselor achizitionate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.
Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp de 2 ani de la achizitia produsului prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.
Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
In conformitate cu OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.
Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie.
In cazul lipsei conformitatii consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. Prin urmare, pentru aducerea la conformitate a eventualelor defecte aparute in perioada de garantie, produsele pot fi trimise in cadrul societății noastre.
Termenii si conditiile de acordare a garantiei sunt trecute pe certificatul de garantie pe care l-ai primit la livrarea produsului. Pe scurt, ce e bine de stiut:
1. Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii: defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de catre societatea comerciala care a fabricat si asamblat produsul; defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale in urma folosirii produsului in conditii normale.
2. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, se rezerva dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mic de 15 EUR la cursul zilei.
3. Toate pachetele trimise sunt verificate in momentul primirii in centrul de receptie, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.
achizitie
garantie
comerciala
conformitate
extragarantie
reparatie
negatie